Nederlands |

Garantie en reparatie

Het kan zo zijn dat u een product wilt retourneren. Uiteraard bieden wij u deze mogelijkheid. Onderstaand vindt u de regels die gebonden zijn aan retourzendingen.
Algemene regels betreffende retourzendingen
De retourzending wordt van tevoren bij onze verkoopafdeling aangemeld en na overleg door ons voor “akkoord voor retour zenden” gegeven. Een retourzending kunt u aanmelden telefonisch of per mail of via uw vertegenwoordiger.
De retourzending moet voorzien zijn van de originele paklijst met afzender, datum, aantallen en omschrijving.
De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Let hierbij op dat de zending volledig betaald is. Wij nemen geen zendingen aan waar wij voor moeten betalen.
Per artikel of zending ontvangen wij de reden voor retour. De reden voor retour kunt u aangeven bij het aanmelden van de retourzending bij onze verkoopafdeling.
Artikelen speciaal voor u besteld en/of geproduceerd, worden niet door ons retour genomen.
Condities voor garantie
De artikelen die u retour stuurt dienen altijd schoon te worden aangeleverd. Vervuilde of niet schoongemaakte materialen worden niet geaccepteerd.
Materialen voorzien van handgeschreven teksten, stickers, namen, viltstift teksten, plakband al dan niet met uw naam, of restanten daarvan, worden niet retour genomen.
Gedragen schoeisel of gebruikte producten wordt evenmin retour genomen.
Garantie geldt enkel in gevallen van duidelijke fabricagefouten. Artikelen die verkeerd gebruikt zijn of versleten zijn door regulier gebruik, komen niet voor garantie in aanmerking.
Schoeisel met de klacht dat ze niet waterdicht zijn komen niet in aanmerking voor garantie. Voor werkzaamheden in natte of vochtige omgevingen adviseren wij altijd laarzen te gebruiken i.p.v. schoeisel.
Contactgegevens klantenservice
Voor vragen over retourzendingen, neem gerust contact op met ons via het telefoonnummer 
+31(0)578-695442 of per mail info@pfhs.nl.

Garantie en reparatie


Het kan zo zijn dat u een product wilt retourneren. Uiteraard bieden wij u deze mogelijkheid. Onderstaand vindt u de regels die gebonden zijn aan retourzendingen.


Algemene regels betreffende retourzendingen

De retourzending wordt van tevoren bij onze verkoopafdeling aangemeld en na overleg door ons voor “akkoord voor retour zenden” gegeven. Een retourzending kunt u aanmelden telefonisch of per mail of via uw vertegenwoordiger.

De retourzending moet voorzien zijn van de originele paklijst met afzender, datum, aantallen en omschrijving.

De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. Let hierbij op dat de zending volledig betaald is. Wij nemen geen zendingen aan waar wij voor moeten betalen.

Per artikel of zending ontvangen wij de reden voor retour. De reden voor retour kunt u aangeven bij het aanmelden van de retourzending bij onze verkoopafdeling.

Artikelen speciaal voor u besteld en/of geproduceerd, worden niet door ons retour genomen.


Condities voor garantie

De artikelen die u retour stuurt dienen altijd schoon te worden aangeleverd. Vervuilde of niet schoongemaakte materialen worden niet geaccepteerd.

Materialen voorzien van handgeschreven teksten, stickers, namen, viltstift teksten, plakband al dan niet met uw naam, of restanten daarvan, worden niet retour genomen.

Gedragen schoeisel of gebruikte producten wordt evenmin retour genomen.

Garantie geldt enkel in gevallen van duidelijke fabricagefouten. Artikelen die verkeerd gebruikt zijn of versleten zijn door regulier gebruik, komen niet voor garantie in aanmerking.

Schoeisel met de klacht dat ze niet waterdicht zijn komen niet in aanmerking voor garantie. Voor werkzaamheden in natte of vochtige omgevingen adviseren wij altijd laarzen te gebruiken i.p.v. schoeisel.


Contactgegevens klantenservice

Voor vragen over retourzendingen, neem gerust contact op met ons via het telefoonnummer 

+31(0)578-695442 of per mail info@pfhs.nl.